Berlin

I helgen var jag i Berlin med Emma, det blev en massa sightseeing, shopping och ont i fötterna. Vi såg Brandenburger Tor, Parlamentet, Potsdamer Platz, Unter den Lind och en massa annat. Vi var även på Hard Rock Café och köpte god efterrätt i martiniglas  som vi fick behålla. På Alexanderplatz hittade vi två stora shoppingcentrum där en hel del tid spenderades, jag köpte tre örhängen, ett armband, en tröja/klänning, smink och lite annat. Emmas bilder kan ni se på Facebook. Här är några av mina bilder:



   Os-bassängen som man kunde bada i, men det visste vi inte innan, annars hade vi ju haft med badkläder:(  
Jag vid Charlottenburg schloss som tydligen ska vara ett  Vid os-stadion Utsikten från Parlamentet 
 Vi såg världen! Potsdammer Platz Os-stadion från 1936

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0