Gifts

Idag så var jag uppe på obs och handlade några presenter till min värdfamilj. Till föräldrarna köpte jag ljuslyktor från Kosta Boda som ser ut som snöbollar i glas. Sen köpte jag en bok, Pippi Lockstocking som jag ska skicka till dem innan jag kommer. De berättade att de hade tänkt skicka lite saker till mig här hemma med bl.a. en Chicago tröja, snällt av dem=) Sen köpte jag boken Ronia, the robber's daughter som jag tänkte ta med mig dit. Jag ska köpa fler saker till barnen men det fixar jag sen.

Kom förresten på att jag måste göra om designen på min blogg, lite missledande med  en bild på Golden Gate.

Kommentarer
Postat av: Amanda

jo det kanske vore en bra idé. När åker du?

2008-09-01 @ 18:05:18
URL: http://mandizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0