No problemos

Fick ett mejl i natt under tiden jag sov där Helena berättade mer om hur de åt och det lät faktiskt inte helt dumt. Det var inte som jag trodde utan de var ändå hyffsat nyttiga, det har alltid frukt i huset iaf. Ska prata med dem senare idag och bestämma ifall jag ska bli deras au-pair men på Helena verkadde som att hon jättegärna ville att jag skulle bli det. Ska bara prata med Kevin också och se hur vi kommer överens. Här är lite bilder på hur mitt rum kommer att se ut, tvn är med dvd och kabeltv:





Jag har bestämt mig för att jag kommer att välja den här familjen, om de fortfarande vill ha mig såklart.

Kommentarer
Postat av: Amanda

fint rum :)

2008-09-01 @ 18:06:39
URL: http://mandizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0