Uppdatering

1. Nu är jag officiellt arbetslös, wohoo!

2. Emilia blev inte mitt första avsked eftersom hon bara stannade i Stockholm en dag, sen kom hon hem igen. Hon fick inte göra lumpen eftersom hon har lite problem med knäna, vilket man tycker att de hade kunnat komma på tidigare.

3. Emma och jag har inte bokat Berlin än, men så fort hon får lön så. (Hon har annorlunda dag att få lön på eftersom hon jobbar i Danmark.)

4. Nu har jag fått en Childcare reference lapp ifylld av min mammas arbetskamrat, vilken tur att hon kunde göra det till mig=) Den är uppladdad och färdig på datan nu så på måndag ska de väl kolla igenom det en sista gång. Sen kanske ansökan äntligen blir färdig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0