Whoops!

Det märks att man har slutat tävlingssimma då man tom glömmer bort vilken dag träningen börjar igen. Såg det på en lapp idag, "Elit/A börjar måndag 11/8 med träning kl:16.00". Jaja, men det är inte hela världen nu längre när man inte satsar. Annan uppdatering:

- Jag tror äntligen att min ansökan är godkänd, jag vet att alla delar av den är godkända iaf. Såg att de hade varit inne på min sida idag och godkänt mitt körkort som jag hade laddat upp. Hoppas att jag hör av dem snart!

- Var på jobbet idag igen, kändes sjukt konstigt att se så mycket folk där. Nästan alla hade ju varit semester innan.

- Fick mitt Visa kort idag, jättefint och blått=) Nu kan jag gå omkring med det och mitt körkort i min plånbok och låtsas att jag är vuxen.

- Nu ska jag till biblioteket (vilken nörd jag är :P ) och låna guideböcker till Berlin, vill ju hinna med så mycket som möjligt när vi är där. På fredag gäller det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0