Your application is currently being circulated to host families.

Idag fick jag meddelandet att min ansökan var godkänd, äntligen!=) Enligt han från agenturen som jag har pratat med innan så kommer det att  dröja 1-2 veckor nu innan första familjen ringer.

Men nu har jag hittat ett nytt problem, tyvärr. Mitt pass måste vara giltigt minst 18 månader från det senaste datumet jag vill åka vilket är 1 nov. Mitt pass slutar vara giltigt 12 jan 2010, så nu måste jag skaffa nytt pass men det tar inte så lång tid så därför kommer det nog inte ta längre tid innan jag kommer iväg. Jag måste ha passet senast innan jag får papperna med visumansökan.

Kommentarer
Postat av: Zucchinin

Men det kostar 400 stålar!!!!!!:)

2008-08-12 @ 17:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0