Cluster meeting

Idag var det dags för julmiddag/cluster meeting hemma hos vår LCC. Man skulle ta med någon slags maträtt eller efterrätt från sitt hemland så jag tog med en box med Aladdinchoklad, gissa om den blev uppskattad?? Hann ju knappt titta på den innan den blev uppäten, alla älskade den svenska chokladen=) Man skulle också ta med en julklapp till en liten julklappslek. Jag fick en fotoram, nagellack och ett doftljus.

Imorgon ska jag till biblioteket med barnen, de kommer vara lediga i två veckor framöver nu så då måste jag hålla de sysselsatta varenda dag=) Fast det kommer nog ändå bli ganska lätt för värdföräldrarna kommer vara lediga några dagar då och då. De tänkte åka in till DT Chicago och så med barnen någon dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0