Konsert

Igår var det dags att gå på konsert och det var nästan att det inte blev något pga det dumma Chicagovädret, snöstorm, vad annars? Jag blev upphämtad 17.15, vi var framme 20.30 på en sträcka som egentligen ska ta mindre än en timme. Konserten hölls på All State Arena och det var en radiokanal som höll i allt. Vi kom en och en halv timme försent men vi var inte de enda som var sena. När vi kom in till våra platser så kom Jesse McCartney in på scenen, har typ hört en av hans låtar innan men det var ändå kul. Efter det var där en DJ som spelade lite nya låtar som de spelar på radion just nu, om de låtarna hade spelats så som han spelade dem fast på ett dansställe hade det definitivt blivit mitt favoritställe. Efter det var det dags för Rihanna och så häftigt de var, ljus, ljud och allt folk som skrek. Hon började med att sjunga Disturbia, sen blev det andra kända låtar som Live your life(min nya favoritlåt), SOS, Pon de Replay och Take a bow. Mot slutet så kom Chris Brown in och sjöng Forever. Efter det så sjöng Rihanna och Chris Brown Umbrella tillsammans, så sjukt bra det var!! Hela alltet var så värt de 50dollarna och väntan i snöstormen, roligare kväll i USA får jag nog leta efter!

Här är några bilder, inte bra men ändå:

Nästintill fullsatt Ania, Judy och Sabrina Isa och jag=)
Rihanna Rihanna Rihanna på scenen=)

Chicagovädret dagen efter:


Kommentarer
Postat av: emma

häftigt! låter jätteroligt! Tur att du får va med om sådana saker, det gör att allt som kan kännas lite tufft känns lite lättare. Kan vi inte prata nån gång?

2008-12-18 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0