Seven pounds

Hmm...ny film, inte så jättebra men inte så dålig heller. Jag var och såg den med Ania idag efter lite shopping. Den är med Will Smith och någon som arbetade med Jakten på lycka. Den kändes väldigt utdragen och de var nog bara de sista 15min som var värda att ses av de två timmarna:S

Idag har det annars varit en hemma/inomhusdag med alla barnen för när vi vaknade upp i morse så var det snö/isstorm=ingen skola. Så då fick jag ta och sysselsätta barnen, vi gjorde svenska smällkarameller, snöflingor av papper och pepparkakor med glasyr. Jättekul att göra med dem! De hade aldrig sett smällkarameller förut och de hade inte heller gjort pepparkakor förut så det var extra kul. Citat om smällkaramellerna: "They're beautiful", hehe=)

 

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag tycker den var grymt bra. Will Smith ar min nya favorit.

2008-12-21 @ 21:38:57
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0