Strike

2 strike på en runda bowling, det måste vara rekord för mig! Den här lördagskvällen var jag, Yemi, Chiny och Sabrina och bowlade. Jag kom tvåa med 99poäng, jag blir bättre och bättre=) Efter det blev det bio, 3dollarsbion där de får in filmer som de har spelat på andra biografer i ca en månad. Vi såg...Twilight...nu måste jag faktiskt erkänna att jag börjar bli trött på den. Ska vänta länge tills nästa gång jag ser den. Har börjat planera inför nyår nu också, det blir antagligen middag hos en au pair och sen tåg in till DT och fyrverkerier.


Kommentarer
Postat av: Matilda

åh vad fint ditt hår är!

2008-12-31 @ 12:44:21
Postat av: Emma

Gott nytt år!:)

2008-12-31 @ 12:47:08
URL: http://emmanilsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0