Klarade det!!!

Klockan 8.50 i morse så var jag ute på vägverket i Lund, det var dags för uppkörning. Hade haft en körlektion med min vanlige lärare innan. Men iaf, jag körde en liten rundtur med han som testade mig. Ingen svår runda alls, det var så lite folk iom att alla är på semester och att det är så tidigt på morgonen. Nu är jag på jobb, gissa hur jag kom hit?? Körde pappas bil såklart, själv! Vilken härlig känsla de där. När jag kommer hem idag ska jag också kontakta au-pair agenturen så att de vet att körkortet är färdigt. Snart kommer det att pratas med familjer=)=)

Kommentarer
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Missa inte denna grymma goodiebagtävling värde c.a. 3000:- har nu även lagt till 4 tröstpriser i form av biobiljetter och eftersom det bara är 3 deltagre och tävlingen bara håller pånågra dagar till, har du riktigt stor chans att vinna :)



Så ska du inte vara med ? ;)



Ha en underbar dag!

2008-07-24 @ 14:43:10
URL: http://mariapettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0