Narnia Prins Caspian

Igår slutade jag till sist jobb med tre timmar i betald övertid, alltså halv sju så jag fick lite bråttom. Jag hann precis så att jag mötte Emma, sen gick vi till bian för att se Narnia Prins Caspian. Den var faktiskt riktigt bra, lika bra som ettan, minst. Den varade i två och en halv timme fast det kändes inte alls som det. Filmen var slut kvart i tolv vilket resulterade i en väldigt sen kväll för en som vaknar halv sex om morgonarna, fast det gick bra på jobbet idag ändå. Ska lägga mig riktigt tidigt idag för att kompensera för igår och så att jag inte somnar någonstans på KB imorgon, skulle varit riktigt illa.

Skriver förresten första blogginlägget från nya datan =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag vill med se den!

2008-07-05 @ 10:45:19
URL: http://mandizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0