Duschen från ovan

För en halvtimme sen så lämnade jag mina grejer inför helgen hos Petra så att hennes familj kan köra ner dem till Simrishamn. När jag kommit en bit på vägen så började lite smådroppar falla, inte så farligt. SEN(!), då öppnades kranen och vattnet forsade ner från hilmen. Jag blev blötare än om jag hade gått in i en dusch. Så började det åska och blixtra så jag fick ta skydd på Harakärr ett litet tag tills det gick över, sen cyklade jag hem. Dagbarnen som satt och åt lunch här hemma tyckte det var lite smått roligt när jag kom in genom dörren, blöt som en råtta. Nu ska jag iaf osså käka, sen ska jag in till Lund och övningsköra, hoppas bara att regnet har hunnit dra förbi innan jag kommer dit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0