Finito!

Nu i helgen har jag varit iväg i Simrishamn och tävlat. Det har gått både bra och dåligt. Iaf så har jag kommit fram till att jag inte ska vara med på JSM/SM. I och med att jag fick ett sommarjobb så kommer det vara jättesvårt att ta ledigt fler dagar därifrån, jag har ju redan fått ledigt till halka+uppkörning=) Dessutom känner jag inte riktigt för att tävla i 1500m, om det hade varit 800 hade det varit en annan sak. Så nu efter 13år är min simkarriär över, jag vet inte om det känns skönt eller sorligt, en blandning antar jag. Det känns inte särskilt verkligt iaf, har ju alltid simmat. Men jag ska ändå fortfsätta simma som träning lite då och då, ej tävlig, så alla simmotionärer, se upp på banorna!

Kommentarer
Postat av: sofia

känner du caroline ivarsson som också ska till usa som au-pair snart och som gått på polhemsskolan?:D

2008-06-30 @ 00:04:12
URL: http://sofiapunktm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0