Medeon

Nu har jag äntligen fått reda på vad företaget där jag har sommarjobb heter, Medeon heter det och ligger precis vid Mobilia. Jag var där för första gången idag och det var faktiskt riktigt kul, då syftar jag dock inte på arbetsuppgifterna. Fast de var iofs helt okej ändå. Visst, nu låter de säkert jättetråkigt att kolla efter partiklar i en spruta men det är helt okej. Vi är tre stycken som sitter med det just nu, Sebastian, en annan sommarjobbare som är 17år och går på Procivitas. Sen är det en tjej som heter Veronica som är 20år. De är båda skitschyssta och pratar ganska mycket så man märker inte av att tiden går. När vi sitter och jobbar med det så får vi såklart osså ha radio på så man har musik hela tiden.

Vad som är riktigt skönt är att vi måste ta rast 5-10min efter varje timme så det blir ganska mycket. Sen är både frukostrasten och eftermiddagsrasten en halvtimme vardera och lunchen är trekvart. Så det är ändå inte så mycket som vi jobbar, det känns inte så iaf, än. Vi får se hur det blir om två veckor då jag är van vid allt det nya folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0