Sommarjobb?

Pratade precis med en tjej som heter Camilla från ett jobb som jag har sökt till sommaren. Hon ringde upp mig för att prata med mig om vad det var som jobbet gick ut på och så, lite administrativt under hela juli. Hon sa att jobbet stod mellan mig och en annan tjej och att vi var lika meriterade för jobbet. Så nu skulle hon bara prata med sin chef och bestämma vem av oss som får jobbet. Jag kommer att få veta om jag får jobbet inom ca 1 vecka. Hoppas verkligen att det blir jag men vi får se, spännande!

Kommentarer
Postat av: Amanda

jag hade ju igentligen den 22 juli. men dem ringde och sa idag att dom hade återbudstid :D:D klart man tar den då :D

2008-06-24 @ 18:16:08
URL: http://mandizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0