Sommarjobb på måndag

Nu har jag inte bara fått ett sommarjobb, utan två(!), fast jag fick tacka nej till ena. Jag tackade nej till det jobbet som jag har skrivit om innan. Jag fick jobbet genom min mammas arbetskamrats man som jobbar där och ska vara min chef. Kontakter, det är allt jag säger, utan dem får man typ inget sommarjobb. Så idag har jag varit på Obs hos en optiker som skulle skriva intyg att min syn är tillräckligt bra när jag har linser på. För mitt jobb kommer (om jag tror rätt) gå ut på att jag ska granska glaset på sprutor för att se ifall de är hela. Detta ska jag hålla på med i fem veckor från och med på måndag, kul! Men det är pengar iaf, som jag sedan kan spendera på kläder och annat i USA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0