Studentbalen 2008

Balen var jätterolig och jag har så många bilder därifrån nu. Först av allt så började vi med lite förfest hos Matilda. Efter lite fotograferande och annat så bar det av till AF-borgen i Lund. Där minglade vi runt och för första gången i mitt liv (och säkert den enda) så fick jag gå på röda mattan =P Jättekul att se alla som var på balen för de var så sjukt fint klädda. Vi åt någon konstig förätt med någon konstig laxsak som jag inte vet vad det var. Sen var det dags att äta tupp, hade jag aldrig ätit förr men det var helt okej. Mittemellan allt ätande så hade vi en toastmaster som presenterade alla talare, jättekul att höra en del av talen. De var riktigt duktiga. Efter dessert var det dags för lite "formell" dans eller vad man ska säga, den dansen som vi hade övat på i skolan. Sedan bar det av till Tegnérs och efter det var det lite frukost och annat. Balen varade i stort sett hela natten och jag var inte hemma förräns 17.30. Då var det dags för att sova efter en väldigt lyckad natt :)

Fler bilder finns inne på Facebook:

Inför balen Inför balen Emilia och jag

Kommentarer
Postat av: Amanda

man kanske sulle få en uppköring först med..?:P

2008-06-07 @ 10:43:35
URL: http://mandizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0