Sturup next?? I don't think so...

Igår var jag på Sturup och gjorde det första flygledartestet. De testerna jag gjorde idag testade stressförmåga, reaktionsförmåga, engeskan, förmågan att följa instruktioner under tidspress och lite annat. Det var riktigt svårt men ändå ganska kul. Jag förväntar mig inte direkt att jag kommer att få göra nästa test. I själva verket så började jag titta efter andra utbildningar så fort jag kom hem, det säger väl nästan allt. Jobba inom turism, reseledare? Jobb inom naturbranschen? Ingen aning vad jag vill, det kommer bli svårt att välja :p

Jag kommer iaf att få reda på provresultatet inom två veckor och om jag inte klarar det så får jag ändå lite feedback på det, vad det var som jag inte var så bra på och så. Det är ju ändå ganska kul att få veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0