English Tea Party

Idag tror jag inte att jag har gjort något annat än ätit. Först åt jag frukost ganska sent, började inte skolan förräns 10. Sen när jag kom till skolan så hade mina överseriösa lärare i engelska c bestämt innan att vi skulle ha english tea party. Så klart innebar detta att alla var tvungna att ta med något ätbart som helst påminde om något engelskt/amerikanskt. Jag gjorde  vanliga muffins som blev helt okej. Efter den lektionen blev det sen lunch och när jag kom hem mellanmål. Sen på kvällen blev det middag, hur kan man egentligen få plats med allt? Engelskalektionen var ganska kul och man var så klart tvungen att prata engelska hela tiden, bra övning inför USA iaf :p


 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Det var NAAAAJS! :D Mat är gott

2008-05-18 @ 13:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0