Fest för Emma -22år

Dagen började med träning, sedan 2 simgrupper, presentinhandling, träning igen och sedan var det dags för fest för Emma som fyllde 22 år igår! Vi stack först till en park som jag inte kommer ihåg namnet på, men där grillade en del av oss iaf. Efter lite kubb, dåliga engångsgrillar och annat så stack vi hem till Emmas syrra Malins lägenhet. Där blev det lite Guitar hero och annat kul. Jossan och hennes kompisar kom förbi lite senare också, det var längesedan man såg henne. Senare på kvällen så skulle dem flesta gå ut så då stack vi andra hem(Nästa helg är jag tillräckligt gammal för att följa med ut :) ) Här är iaf några av bilderna från kvällen:

Stoffe spelar Guitarhero  Rebecka och Kim Emma goes wild Filip och jag Oskar, Niclas, Sofie Malin Stoffe spelar Guitar Hero Jag, Niclas, Danne Emma och Micke

Sandra  Egobild Micke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0