Home alone 3

För tredje gången i mitt liv har mina föräldrar lämnat mig för att åka på semester till Rhodos. Schysst , lämna mig kvar med ett stort slutprov i Fysik B och ett teoriprov. Men om man tittar på fördelarna, nu kan man ju faktiskt sjunga så högt man kan hemma utan att skämmas. ;) Det finns fler fördelar och det är egentligen riktigt skönt att vara hemma själv lite då och då.

Igår var jag och fick mitt intyg på att min syn är tillräckligt bra för att bli flygledare, skönt att jag inte hade för dålig syn. Ska bara få mina betyg och ett intyg från simskolan så ska jag skicka ansökan.

Igår var jag också ännu mer klantig än vad jag normalt brukar vara och slog min tå i bassängkanten. Nu är den lite mera färgglad än innan i de fina färgerna röd, blå och lila. Snyggt värre till balen och studenten.

Sist vi var på Rhodos såg det ut så här:

Stranden på Rhodos Klippor på Rhodos - 2003 Jag på Rhodos - 2003 Poolen på Rhodos - 2003 Emma och jag i poolen - Rhodos, 2003


 


Kommentarer
Postat av: syren

Skönt att vara ensam ibland! Härliga bilder.

2008-05-21 @ 20:40:58
URL: http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: Amanda

Jaaa, jag hoppas de går undan nu! men jag har ju inget teoriprov i närheten :( men är inne på VV varige kväll och kollar återbud :P

2008-05-21 @ 22:10:52
URL: http://mandizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0