JSM 2008?

Blev lite smått glatt överraskad när jag idag fick reda på att jag var kvalad på 1500 frisim till JSM. Men saken är att JSM kommer att börja den 22 juli och jag har ingen aning när jag kommer att åka till USA, lite problem. Pratade med Hallon om det och han sa att sista anmälningsdagen var typ den 26 eller 27 juni. Så jag hoppas att jag kommer hinna ha min uppkörning innan dess, för då kommer jag att veta på ett ungefär när jag ska åka. Hoppas, hoppas, hoppas!

Förresten, Idag hade jag avslutning med min simgrupp. Fick ett gosedjur som var en häst i avslutningspresent, jättegulligt. Fick också ett presentkort på SF från en annan grupp :)

Bilder ifrån förra årets JSM/SM i Halmstad:

SM i Halmstad 2007 - jag startar SM i Halmstad 2007 - jag simmar SM i Halmstad 2007 - jag simmar

Kommentarer
Postat av: Amanda

ja typ :D ch jag är nöjd.. hehe. Oj 1500m är långt och jobbigt att simma snabbt. de tycke i alla fall jag, men jag tycker du ska vara med i JSM :) de låter som en bra erfarenhet och skitkul :D

2008-05-19 @ 22:15:34
URL: http://mandizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0