Last one!

Idag lämnade jag in mitt sista arbetet någonsin i hela gymnasiet, vilken känsla =) Nu är det inget mer med skolan kvar som är jobbigt, endast roliga saker. Snart är det dessutom bal och studenten. 3 juni är dagen då vi ska ha vår bal på AF-borgen i Lund, ska bli riktigt roligt. En vecka senare är det studenten!

Jag har också fått reda på tre betyg än så länge:
Eng C: VG (det var precis på gränsen från G)
Sh A: VG (förstår egentligen inte riktigt varför jag inte fick bättre)
Ma D: VG (precis vad jag trodde)

Ska få reda på mitt betyg imorgon i Sv B, fast jag antar att det också är VG som de andra. Det är inte sämre iaf.

Så här såg min syster Emma ut på sin bal:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0