Perfekta värdfamiljen?

Jag har nyligen hittat att min agentur lägger ut en del värdfamiljer inne på Arbetsförmedlingens hemsida och gissa vad? Jag har hittat en familj som verkar vara den perfekta för mig. Så här stod det om dem:


Lediga familjer / ref #08040906 / California.Family Stone live in San Mateo, California, which is a fabulous place full of interesting places to go and things to see such as museums, cafes and restaurants. We have two girls aged 7 and 9 years old who love swimming, water sports. My husband works in a large insurance company and I am a pre-school teacher. We are looking for a Au pair who is active and can keep up with our two treasures! We live in a beautiful ranch-style house with a swimming pool. We have a large private room and bathroom for our au pair and would also provide them with their own car to use for work and for activities in their own time.

Tillträde: Hösten 2008

Allting med den här familjen verkar vara precis som min drömvärdfamilj hade varit:
- De har inte mer än två barn som dessutom tycker om att simma. (precis som jag, kan ju försöka lära dem att bli ännu bättre)
- De bor i en förort(eller stad) till San Francisco. (där jag helst vill bo)
- De låter allmänt bra:)

Om det finns något som är den perfekta värdfamiljen så verkar de vara det. Visst, man kan inte utläsa allting om en familj på några rader, men vi får se. Ska försöka se om de redan är upptagna när jag kommer ha min intervju, man kanske kan få önska.:)


Tävlingen i helgen gick väl inte sådär jättebra, men det är väl alltid bra träning ändå:p

Bilden är ifrån när jag var liten och simmade Sydsim Swim Meet, var nog år 2004.


Kommentarer
Postat av: Anna

åå i san mateo det är där ja ska bo :)

2008-11-10 @ 15:09:51
URL: http://annainusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0