Teori imorgon kl.8.00

Imorgon är mitt teoriprov i Lund och det börjar bli väldigt nervöst. Jag gjorde två internettester igår och fick poängen 53 och sedan 59. Godkänt är 52! Det var knappt att jag klarade det första gången och då kände jag ändå igen en hel del frågor. Jag fick precis ett gulligt sms från mina föräldrar eftersom jag hade berättat innan idag att jag kanske inte skulle klara det. Där stod det:

"Heja heja Erika. Jag tror det går bra imorgon, en Erika är tuff när det gäller. Glöm ej passet imorgon, vi håller tummarna för dig. Kram från oss."

Egentligen fanns det inga kommatecken i sms:et, måste nog lära dem hur man gör. De har iaf lärt sig hur man gör punkt och det är ju duktigt :) Nu ska jag gå och plugga lite mera, måste ju försöka vara så förberedd som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0