Trött, tröttare, tröttast!

Vem sa att slutet av trean i gymnasiet skulle vara slappt?? Det kan jag som just nu sitter i det berätta att det är det inte(!) Visst, vi är kanske inte är lika många timmar i skolan som de andra två åren, men antalet arbeten och prov som vi har får alla från den mest mygligaste till den mest organiserade att känna sig både stressade och pressade. Jag har precis avslutat ett stort arbete som ska in om några dagar och känner mig alldeles uttröttad men glad. Det är färdigt och nu ska jag äntligen få sova ut.

Så god natt och sov gott:)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, men alla får ju olika prov och det är helt slumpen som avgör vilka frågor du får. Jo men måste vänta tills den 17 juni.. de var den närmste tiden nu.. usch!!

2008-05-13 @ 14:48:18
URL: http://mandizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0