Välkommen till min nya (och första) blogg

Då har man börjat med det här att blogga som så många andra innan har gjort. Jag tänkte mest använda bloggen till när jag åker till USA som au-pair. Men det kommer att dröja tills någon gång på sommaren eftersom jag inte har tagit mitt körkort än. Innan min avresa kommer det hända en massa andra roliga saker såsom min 18-års födelsedag, ta körkortet och såklart studenten!!

Jag har bestämt mig för att åka med agenturen Skandinaviska Institutet eftersom min syo rekommenderade dem. Dessutom har jag hört en massa bra om dem. Jag har fått en bokad dag för intervju, den 17 juni, kommer att bli en nervös dag. Min intervjuare har jag redan haft mycket kontakt med iom att jag har ställt sådär 1000 frågor. Jag har alltid fått svar senast en dag efter, vilket gör att argenturen verkar bra än så länge.  Hoppas att det kommer fungera lika bra under mitt år i USA.


Kommentarer
Postat av: michelle

Hejsan! Jag har bokat intervjuer med STS, cultural care och skandinaviska. Jag ville se vilken som är bäst, är ju lite nervös hehe. Men ja skandinaviska verkar bäst faktiskt, dom är jätte trevliga och går att kontakta hela tiden. Jag får se vilket jag väljer. står mellan dom och STS som jag var på intervju med i förrgår. Gud va kul att du också ska bli au pair :) kanske vi ses där hehe när har du tänkt att åka?

2008-05-04 @ 12:30:54
URL: http://mchelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0