Födelsedagsfirande =)

Fredag: Fyllde jag 18år och hade stort prov i fysik b halva dagen, vilken present! Men kvällen var iaf roligare. På simträningen blev jag iputtad från startpallarna, med handduk(!). Fast de sjöng för mig före, det gjorde också mina simskolebarn, så gulliga. Efter det så var jag i stadsparken i Lund med lite kompisar och kompiskompisar. Vi spelade brännboll vilket var bra, lite övning inför nästkommande dag. Därefter så mötte jag Tina, så stack vi till Lilla torg i Malmö och gick omkring lite där.

Lördag: Vaknade  7.30 för att träna och hade då bara sovit 4 timmar, kul. Efter träningen på kvällen så stack alla till Pildammsparken för grillning och brännboll. Fick en massa fina presenter :) Efter det så stack vi till Crown och dansade. Kvällen/morgonen slutade med att jag sov hos Anna och Mia, jag hade glömt mina husnycklar i en väska i Mickes bil.

Söndag: Nu är jag extremt trött och ska plugga till teori, roligt värre. Men ska nog gå ut och sova lite i solen först, det behövs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0