American Swim Meet

Idag var jag på min första amerikanska simtävling, vad jag saknar det! Jag saknar simtävlingar mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra! Det var Madi som skulle tävla och hon vann för första gången sitt heat vilket betydde att hon fick ett litet pris. Det var en tävling för alla åldrar så det var också de som var i min ålder. Det var lite svårt att försöka översätta resultattiderna från yards till meter...men de var nog ganska duktiga. På kvällen så åkte jag och handlade köttfärs, ska göra köttbullar imorgon=) Jag köpte också Twilight boken och den första uppföjaren till den, har redan hunnit läsa nästan 100sidor=) Både Yemili och Sabrina har också köpt boken så det är inte bara jag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0