Extrema USA

USA är extremt på oerhört många sätt men nu tänkte jag bara berätta om en av de alla hundratals. Den äldsta av mina värdbarn (Madi) är 6år och simmar. När jag kom hit gick hon i Yellow team vilket är det näst sämsta men hon är ju bara 6år. Man måste kunna simma för att gå i den sämsta så hon kan redan det. Hon tränade 3ggr/v redan då. Nu har hon fått reda på att hon har flyttats upp till White team vilket är snäppet högre med 5GGR/V!!! Hon är 6år, hur ska ungen palla??! Dessutom är träningarna inte  längre en timmes tid utan 1 1/2 h istället. Helt sinnesjukt och Kevin håller med, han tycker det är för mycket. Det är ju bra iaf. Jag simmade 7ggr/v som mest och bara det var ju jobbigt! Säger bara det, USA är extremt på alla sätt och vis!

Madis träning i den lilla poolen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0