Do you want a dead boyfriend?

Idag var jag i Downtown Chicago med Yémily, Franchini, Sabrina, Isabella, Ania, Chris och Anna. Chris är min värdfamiljs förra au pair och Anna är en au pair som fick kontakt med Yémily på något sätt. Vi åkte iaf in till city och till Navy Pier där det fanns en massa som var utklädda till döingar. En av dem frågade oss om någon av oss sökte efter en död pojkvän, vi föredrog levande blev svaret;) Vi fick några foton med dem, åkte slänggungorna och jag träffade självaste Forrest Gump utanför Bubba Gump Schrimp restaurant, angenämnt!:P Efter det tog vi foto med några sjömän och sen åkte vi lite med ett tåg för att komma till en Costa Rica restaurang eftersom det var tre tjejer med oss som kommer från Costa Rica. Jag åt rödspätta(?) med något annat, väldigt gott var det iaf=D När maten var färdigkäkad blev det en liten shoppingtur på vår älskade gata State Street(shoppinggatan), jag handlade inget men de andra tjejerna handlade en del. Yémilys värdpappa som jobbar i Downtown körde oss sedan hem, rolig dag!

En piratshow inne på Navy Pier. Isabella, Yémily, Sabrina, Franchini, Ania, Chris och Anna. Magic hands!=)

Inne i NAvy Pierbyggnaden Franchini och Sabrina Ska jag spå din framtid kanske??

Yémily vid slänggungorna Wieee....! Jag träffade Forrest Gump på hans lilla bänk:D

Fler bilder kommer senare när jag har fått dem=D

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag vill också träffa Forrest Gump :D

2008-11-02 @ 16:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0