Förvirrande dag

Idag var jag i downtown Chicago på the House of Blues, vi skulle äta brunch och se en gospelföreställning. Det här var för alla au pairer i samma organisation i Chicago området. Brunchen var en massa olika bord där man kunde hämta mat och som vanligt blev det alldeles för mycket på tallriken vilket resulterade i att det lämnades ganska mycket mat kvar. Vi alla fick varsin tomteluva eftersom det var lite fira jul över det hela. Maten var jättegod och föreställningen var bra men jag var förvånad över att den var så kort, kan inte ha varit mer än 45min.

Nu ikväll så har jag varit på Starbucks (var annars) med några au pairer, det var jättekul och fick mig verkligen på bättre humör. Innan när jag hade blivit hämtad av Kevin på tåget efter House of blues så fick jag typ en utskällning för att jag bara hade gett dem 1 1/2 h varsel och att det hade hänt några andra gånger också. Så nu sitter jag på mitt rum precis efter att ha pratat med dem igen och vi har pratat om allt och allt är bra igen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0