Havreflarn

Idag har jag varit på "the y" igen, duktiga jag;) Börjar få in det i schemat nu:P Nu har jag börjat komma igång lite med bakning och sånt också eftersom jag handlade bakpulver och vaniljsocker igår, så jag bakade havreflarn idag. De smakade inte alls som vanligt, lite sötare än vanligt men de var fortfarande goda. Det är så konstigt här för allting är sötare, tom vetemjöl. Jag menar, hur är det möjligt egentligen?? Skulle inte förvåna mig och de hade smygit in socker i salladen också!

Jag har också varit på Walmart idag, man kan verkligen hitta allt där. Jag köpte ett par vinterskor till, från Dr Scholl's, de som fokuserar så mycket på att det ska vara bekvämt för fötterna. $35, 290kr, inte helt fel:P

Skorna som ska hålla mig varm i vinter=D
De nyaste skorna:) Skorna från Skechers, $50, typ 400kr:P

Kommentarer
Postat av: emma

forlat att jag inte kommenterat pa ett tag, laste ikapp mig nu. Later som du har fullt upp. Kul att de vill gora en svensk julafton :D... forresten din tur att svara pa facebook nu!!

2008-11-15 @ 16:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0