Lost and found

Igår var jag vilse!

I Downtown Chicago!

Alldeles själv!

Utan karta!

Kul va??!

Det hela började med att jag skulle träffa Flora i Chicago downtown men vi hittade inte varandra och ingen av oss kunde ringa till varandra, jättekonstigt var det. Inga signaler kom fram. Men så ringde hennes värdpappa upp mig för tydligen hade han pratat med henne och han sa till mig att hon började gå mot en tågstation på en viss gata. När han sa det, tänkte jag bara, "lycka till, kommer aldrig att hitta henne", Chicago är jättestort och den gatan också! Jag hittade inte henne, men jag kom vilse istället. Jag var helt säker på att jag gick norrut i Chicago men jag gick mot söder. Så efter ett tag när jag märkte att byggnaderna blev mindre och mindre så vände jag om, gick tillbaka och hittade till slut rätt. Var inne i någon affär men handlade inget, det blev istället en skvallertidning och tåget hem. Det här var nog min tråkigaste dag i Chicago än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0