Nedräkning till nedräkningen

Amerikanare är riktigt roliga ibland och julen är absolut den största högtiden här i USA. Tittade nyss på tv och såg en nedräkning, "okej, nedräkning till Thanksgiving" tänkte jag. Men då såg jag en tomte och texten 14 dagar tills det är 25 dagar kvar till julen. Så roliga, de räknar ner tills det är 25 dagar kvar=)

Idag var det Lauren och Alex födelsedag, de blev jätteglada för mina presenter. Jag, Alex och Lauren byggde en liten koja i mitt rum igen och de fick öppna sina paket där. Resten av dagen så lekte de med presenterna från mig. På kvällen åt vi brownies och glass för att fira med de andra och de fick fler presenter från dem=)

Kommentarer
Postat av: emma

men vad gav du dem da? da blir man ju nyfiken. Later mysigt med koja. Kan jag fa va med om jag nagon gang kommer dit??

2008-11-19 @ 11:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0