Outlet

Efter att ha jobbat väldigt länge idag så åkte jag och Josie till Chicagos största outlet i Aurora och om det var verkligen stort för att vara outlet!!=) Vi hade ca 1 1/2h på oss och jag hann handla 2 t-shirts från Guess, 2 koftor, en parfym från Pac Sun, en Ralph Lauren t-shirt och ett par grå vinterskor från Skechers. Bilresan både dit och hem var hur rolig som helst, lyssnade på GES "Guld i USA" och Basshunters "Boten Anna". Josie hade självklart hört "Boten Anna" förut som de flesta i Europa  nu har. Vi kanske ska till samma outlet nästa vecka igen men jag ska nog försöka hitta en vinterjacka istället. Det lär ju behövas efter vad jag har hört om Chicago=)

Lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jävlar vad du handlar hela tiden! Hur rik är du egentligen kivnna?!

2008-11-12 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0