Pretend swedes

Idag var jag på the Y, måste börja få in det i vardagen nu. Jag mötte Josie där och vi var först inne på gymmet, jag visade henne en massa medicinbollövningar från simningnen och hur man simmar några simsätt. Vi ska gå dit tillsammans alla onsdagar och fredagar, alltid nått!

Nu i kväll så körde jag för första gången själv när det är mörkt här, gick ganska bra förutom att jag visste inte att man måste sätta på halvljusen på denna bilen så jag körde utan ljus. Det fanns inga ställen på vägen att stanna så fick köra på detta viset hela vägen till Caribou coffee, där hittade jag äntligen var man satte på ljusen. Det var riktigt obehagligt att köra utan ljus, det var bäckmörkt utomhus och kan ju berätta att usa är inte direkt kända för att ha upplysta gator, såg ingenting!

På Caribou coffee hämtade jag upp Sabrina sen mötte vi Ania på samma café som förra veckan. Tog en varm choklad med grädde=) När vi nästan hade varit där 2 h gick två stycken killar förbi utanför med gigantiska Sverigeflaggor så vi var tvungna att fråga om de var från Sverige. Det visade sig att de inte var det men de hade varit på en match där ena laget hade samma färger som Sverigeflaggan. De pluggade också svenska och försökte säga några saker, inte jättebra på svenska direkt. Jag förstod när han ena sa "Hur mår du?" men när han sen sa något annat hade jag ingen aning om vad det vad. Efter detta så körde jag hem, väldigt trött efter att ha varit vaken så länge igår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0