Swedish meatballs

Idag har jag lagat köttbullar, yummie! Vi skulle ha "Thanksgiving middag" med alla au pairerna men maten skulle istället vara att alla tog med något speciellt från deras hemland. Det kändes som att det var omöjligt att hitta dit, det skulle vara i källaren i en kyrka men att hitta den kyrkan var inte lätt. Jag kom en halvtimme försent och då hade jag frågat om hjälp på vägen också. Just det området är jättesvårt att hitta i, det är så många vägar där man bara kan köra på ett håll och där finns inget rutsystem överhuvudtaget. Men att hitta hem var mycket lättare=) Jag bjöd med Josie så att hon skulle få träffa lite andra au pairer i området, i hennes organisation är de typ 2 au pairer till i området så det är lite tråkigt för henne.

På torsdag är det Thanksgiving=)

Kommentarer
Postat av: Zucchinin

Mmm, säkert "jätte"svårt...

2008-11-25 @ 14:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0