Thanksgiving

I'm thankful for my family and friends.
I'm thankful for my first Thanksgiving dinner=)

Idag var det Thanksgiving och min första thanksgiving middag. Heli hade förberett middagen i två dagar och den var faktiskt riktigt god. Kalkon, sweet potatoes och en massa annat som jag inte hade en riktigt aning om vad det var men gott var det. Mormorn kom över för att fira men jag tyckte det var lite konstigt att ingen klädde upp sig, tvillingarna satt och åt i pyjamas...undra hur det kommer vara på julafton.

Anyway, Happy Thanksgiving!=)


Kommentarer
Postat av: Emma

Troligen kommer det vara likadant. Mina 2 jular i usa var det pyjamas på iaf. Amerikanarna klär ju inte ens upp sig för att gå ut..

2008-11-28 @ 09:49:28
URL: http://nilima.blogg.se/
Postat av: emma

I min familj kladde man upp sig iaf. Pjamas hade aldrig accepterats.

2008-11-28 @ 09:53:35
Postat av: emma

ps. den sista emma e jag - din syster

2008-11-28 @ 09:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0