Transformed

Idag var det en riktigt tråkig dag om ni hade tittat ut på vädret här, så därför tog jag med tvillingarna till "the Y". Det var bara andra gången som jag tog med dem men det är precis som att de förvandlas. När vi stiger in genom dörrarna på "the Y" så slutar allt gnäll och vi har hur roligt som helst=) Det är så kul för de är inte alls rädda för vattnet, jag kastar de omkring i vattnet och vi leker en massa. Kommer deifintivt ta med dem dit fler gånger om det kan vända om en dålig dag till en bra! Så jag har varit där två gånger idag, eftersom jag var där och tränade innan idag också. Imorgon ska jag också dit, rekord, tre gånger på en vecka. Inte så mycket i skillnad mot träning 7ggr/v så mer ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0