Tredje gången gillt

Hon är allt konstig hon där ja!! Yes, I am! Igår hade jag absolut inga planer för kvällen så jag ringde upp Yemili och frågade vad hon ville göra...hon ville gå på bio och se Twilight igen så gissa hur den kvällen såg ut. Först shopping och sen Twilight...men nu ska jag inte se den på ett tag, kommer ju tröttna på den då! Tredje gången på en vecka, inte dåligt va?? Eftersom jag hade varit så duktig och sparat 140 dollar så gick jag och handlade en massa. Snart är det vinter här och jag har börjat ladda upp med fleecetröjor och tröjor i speciellt material för att hålla värmen. Köpte 6 olika tröjor, de kommer behövas=)

Kommentarer
Postat av: emma

ja den maste minsann va bra den dar filmen, knappis!

2008-12-01 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0