Trick or treat

Igår var det Halloween vilket innebär trick or treat, roliga utklädnader och godis! Madi var en katt, Lauren var en giraff och Alex var en leopard. Jag hade ingen utklädnad så jag fick ha ett roligt diadem istället:P Vi gick nog omkring i en timme till olika hus och barnen fick en massa godis, det var jättekul att de husen, vissa hade låtsasrök och spindelnät, ja, allt möjligt helt enkelt!

Det är helt otroligt vad amerikanare gör för saker som är gratis, den här gången var det gratis burritos som gällde. Heli hade fått reda på att om man gick in till en speciell restaurang utklädd till en burrito så fick man en gratis burrito. Att klä ut sig till en burrito var inte så seriöst utan det räckte att man hade någon liten bit folio lindad runt armen. Men alla hade inte förstått de och vissa kom inlindade i en folieklänning eller en gul handduk m.m. Vad gör man inte för en gratis burrito?!

Efter burritomiddag så åkte jag och träffade Sabrina, Jody och Ania. Vi åkte till ett så kallat "haunted house" som är ungefär som Gasten på Liseberg, inte lika många effekter men sjukt kul ändå. Det tog lite längre tid att gå igenom denna men det var kul! En av de döda där inne jagade oss på ett ställe och trängde in Sabrina i en hörna och skrek en massa saker åt henne. Det var jättekul att se, jag och Ania stod bara och skrattade, hahha, hade nog inte gillat det lika mycket om det var jag:P Efter det så åkte vi till en bar/restaurang där vi tog några alkoholfria drinkar. Lite kul att komma ifrån alla kaffeställena och komma till något nytt:)

Jag med min lilla huvudbonad=D Trick or treat?? En dörrvakt:P Träd!

Fler  bilder kommer när jag har fått de skickade från kvällen!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0