Twilight

Idag har jag varit på bio igen=) Jag vet vad ni tänker, "hon är på bio hela tiden", men det finns faktiskt inte så mycket annat att göra här. Jag, Sabrina och Yemili var på premiären av Twilight, den var hur bra som helst. Först tyckte jag den var lite skum men jaja, skulle nog säga att det är en tjejfilm. Den är gjord från en bok och än så länge så finns det tre böcker och jag kommer nog gå och köpa dem, det var länge sen jag köpte en bok! Man vill ju veta hur det sluter;) Filmen slutade inte konstigt eller så men den var så bra så jag vill veta ändå. Vi tre kommer nog antagligen gå och se filmen en gång till på bio snart:P



Yemili och Sabrina Sabrina, jag och Yemili

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0