Yorktowncenter=)

Jag har äntligen, efter 4 1/2 vecka hittat till ett shoppingmall bara 10min från var jag bor, great=) Josie körde mig dit och sen var det shopping som gällde i några timmar. Jag handlade två tjocktröjor, en grön och en vinröd. Sen också två linnen, ett beigt och ett vinrött. Om en vecka fyller tvillingarna år så jag handlade såklart presenter till dem nu också. Till Alex köpte jag en elektrisk liten bilracerbana med två bilar och till Lauren köpte jag en lilla sjöjungfrundocka. Hoppas de blir glada för det=)

Juldekorationer inne i Yorktowncenter Josie och jag=) Josie vid ett tåg för barn och ett träd=)



Josie i en julaffär Ich=) Josie vid gosedjurhyllan:P Tomtenisse:P

Donkey och Shrek var också där

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0