1:a dygnet

Nu har jag sett hur en dag i det här huset kan se ut, ganska skrikigt och bråkigt men samtidigt mycket kul. Jag åkte med när alla barnen åkte till skolan och efter det så körde Kevin omkring och visade staden Wheaton och Glen Ellyn. Han visade mig YMCA, COD(där jag ska plugga), några parker, ett shoppingcenter i Wheaton, downtown Glen Ellyn och sen fikade vi på Starbucks. Första intrycket jag fick av området är mycket träd och då menar jag verkligen mycket! Det är jättefint och känns som en ganska lugn förort att bo i. Innan vi hämtade Alex och Lauren så fick jag tom prova på att köra deras bil som är en van och automatare. Lite annorlunda än vad jag är van vid eftersom jag har kört manuellt innan men kul och ganska mycket lättare. Jag körde bara omkring på gatorna vid husen så där var knappt någon trafik alls, det kommer väl senare.

När vi var tillbaka så var Alex och Lauren väldigt trötta efter igår, därav väldigt gnälliga. De åt och sen fick de sova middag och det gjorde jag också, 2h, så härligt att få sova ut!:) Efter att Madi kommit hem så träffade vi en massa grannar, lekte pjätt och sen var det dags för att äta middag. Vi gick till en restaurang för att äta en lite välkomstmiddag för mig och sen till en glassbar som heter Tato. Jag åt en typisk amerikansk hamburgare bara för att och sen tog jag apelsinglass=) Nu är vi tillbaka i hemmet, barnen har gått och lagt sig och jag har äntligen fått internet att fungera, wihoo!

Ska snart sova, godnatt eller godmorgon beroende på var ni är! =)

Min nya lånade mobil!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0