Au pair meeting

Idag var det Pumpkin carving competition och jag kom på.....tredje plats med min pumpa!! =D Hon som vann är så duktig på att göra pumpor, det är helt sjukt! Jag fick ett litet pris för tredje plats, peelingscrub från ett märke som tydligen är känt här i usa, Karen Neuburger, lite kul! Det var jättekul att få träffa ännu flera au pairer, de är hur trevliga som helst:)

Anna och Judy Någon som jag inte kommer ihåg namnet på och Yémily JAg och några andra au pairer!
Sabrina(Tyskland) Hon förtjänade verkligen att vinna! En annan fin, fast den gjorde av en tjej som inte är med i vårt cluster så därför var hon inte med i tävlingen. Min tredjeplats present=)

Kommentarer
Postat av: emma

cool kinesisk pumpa. Hur sag din ut da??

2008-10-23 @ 12:26:11
Postat av: Lisa

Jag är stolt över dig :D

2008-10-26 @ 20:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0