Avskedsmiddag 2

Igår hade jag hur roligt som helst när några av mina tjejkompisar kom hit=) Vi började med att käka middag, sen såg vi den efterlängtade filmen "Student 2008" av "E^2 movie productions", dvs filmen som Emilia och jag har gjort. Den blev trots allt färdig och det fungerade att bränna den. Det blev mycket skratt, några få tårar och många minnen när vi såg den. Sen blev det till att ta fram mickarna och sjunga lite karaoke med många falska toner från mig men det får man väl bjuda på;) Nånstans mitt här emellan fick jag lite fina presenter också, bl a nagellack, Sverigelinne och en massa Sverigeklistermärken, måste ju visa alla i usa var jag kommer ifrån, hehe!!=P Närmare 12 så stack vi in till Malmö och KB där det blev en massa dans till låtar som Family guy's introlåt, kul!

Kajsa, Emilia och jag=D

Haha, dizzy hands!Matilda och Emelie:P Camme, Kajsa och Kornelia På KB, Kajsa och jag (Cammes hand:P)

(Fler bilder finns på Facebook)

Kommentarer
Postat av: Nina

Ohh, nu är det inte långt kvar ^^,

2008-10-04 @ 23:37:58
URL: http://mynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0