Bowling

Kom precis hem från en bowlingkväll med några au pairer. Det var jag, Sabrina(tysk), Jody(tysk), Yémily(Costa rica), Franchini(Costa rica) och två av Franchinis kompisar från collage. Jag blev faktiskt 3a med ynkliga 91poäng, ganska dåligt! Efter det åkte vi till McDonalds(Starbucks var stängt) och handlade lite att äta och sen åkte vi hem. Vad jag nu har fått reda på av alla au pairer som varit här ett tag är att här finns inget att göra på fredagkvällarna, det finns i stort sett bara bio och bowling att välja på. De flesta dansställen har 21 årsgräns eftersom det är då som det är lagligt att dricka. Men det finns faktiskt ett ställe inte alltför långt bort där åldersgränsen är 18år som verkar vara ett ganska bra ställe. Imorgon kommer Lady Gaga att vara där och spela, de andra ska dit men jag måste stanna hemma och vara barnvakt. Men nästa lördag ska vi nog dit när det är Halloween costume party, blir nog kul=)

Bowling

Amerikanare är allt bra konstiga ibland, vad har bowling med klippning att göra...??

Kommentarer
Postat av: emma

va kul! jag va o bowlade i torsdags. jag vann dock bada rundorna mot 15 roddmanniskor. Killar och tjejer. Inga imponerande poang men har insett att roddmanniskor e inge bra pa bowling. jag hade 116p. Berattar mer nar vi pratar...

2008-10-25 @ 15:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0