Broadwaymusikaler

Allting börjar flyta på nu och det känns bättre och bättre...jag börjar lära mig hur de här barnen fungerar:) En sak som gör allting mycket roligare är att Flora och jag har köpt biljetter till Broadwaymusikalen Dirty dancing till den 14 december=D I Januari ska jag se Grease med alla au pairer i mitt område, wiee! Jag älskar att gå och se musikaler eller teater, särskilt såna som man har hört talas om. Med Emma har jag t.ex. sett både Beauty and the beast och The lion king, vilket var helt fantastiska att se. Jag är dock lite avundsjuk att mop ska se Mamma mia snart i den nya arenan i Malmö, hoppas den är bra=)


Kommentarer
Postat av: emma

halla! Du far inte se alla musikaler innan jag kommer! Spara nat va??!

2008-10-25 @ 15:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0